Opis szkolenia i cel:
Cykl wystąpień / wykładów / prelekcji / prezentacji multimedialnych – dotyczących historii marki w Polsce.
Celem szkolenia jest prezentacja historii marki w Polsce dla osób z nią związanych (pracownicy sieci sprzedaży, stali i potencjalni klienci, firmy i przedsiębiorstwa współpracujące, dziennikarze, przedstawiciele władz, itp.).
Szkolenie bazuje na wizerunkowych odniesieniach historycznych. Poprzez historię buduje świadomość marki oraz uświadamia o jej tradycjach, dotychczasowych osiągnięciach oraz wyznaczaniu standardów.
Metody:
- Szkolenie zamknięte w miejscu wskazanym przez zleceniodawcę.
- Wykłady podczas konferencji, wystaw, spotkań.
- Wystąpienia na imprezach handlowych.
Opis szkolenia i cel:
Proponowane szkolenie ma na celu przygotowanie urzędników do wstępnej oceny następujących zagadnień:
- czy dany pojazd jest zgodny z dokumentami jakie są do niego przypisane?
- jakie dokumenty są niezbędne podczas transportu i wywozu pojazdów.
- czy dany pojazd bez dokumentów może być wywożony z kraju? (ustawa o ochronie zabytków).
- procedura kontroli i weryfikacji danych pojazdu (marki, wieku, stanu zachowania).
- czy dany pojazd może pochodzić kradzieży?
- czy deklarowana wartość pojazdu zgodna jest z stanem faktycznym (przy przywozie pojazdu spora Unii Europejskiej).
Celem szkolenia jest zapoznanie urzędników z podstawowymi uwarunkowaniami rynku pojazdów zabytkowych.
Korzyści dla uczestników:
Nabycie szerokiej wiedzy i przeciwdziałanie nieuprawnionemu wywozowi pojazdów. Szkolenie ukierunkowane jest na wskazanie 8 – 12 cech charakterystycznych poszczególnych grup pojazdów (samochody, motocykle, ciągniki wojskowe, pojazdy wojskowe), pozwalających osobie nieznającej tematu wciągu 2 – 3 minut określić, czy dany pojazd jest zgodny z dokumentami, czy jego wywóz nie narusza ustawy o ochronie zabytków.
Metody:
Szkolenie zamknięte w miejscu wskazanym przez zleceniodawcę.